Thursday, September 23, 2010

Daily Dose of Jack-O-Lan...FFFFFUUUUUUUUU

Click for Full-Size
So it took a while for me to not hate this meme.. probably for the same reason I find FML intolerable - people use it for mundane situations.

However, there are a few good ones out there and I think this is just awesome.  Is it Halloween yet?  I need my yearly fix of sugar bricks aka Candy Corn.



66 comments:

  1. Great pumpkin. I am getting into the Halloween spirit myself.

    ReplyDelete
  2. OMG does anyone have a template for this pumpkin???

    ReplyDelete
  3. @Nick

    http://files.sharenator.com/FUUUU_RE_FFFFFUUUU_Pizza-s508x387-44250.jpg

    :P

    Also, would love to see one made of your icon

    ReplyDelete
  4. LMAO
    Supporting
    May the FORCE be with you!

    ReplyDelete
  5. FFFUUUU + Halloween? Awesome. Check out my blog btw, you might like it.

    ReplyDelete
  6. Shit, I want to make one of those! :P

    ReplyDelete
  7. ROFL!!!! that looks cooool man!!!!

    ReplyDelete
  8. looks like fun!

    check out my new blog, The Stepback Fadeaway!

    ReplyDelete
  9. nice, i need one for my house :)

    ReplyDelete
  10. Halloween is by far my favorite holiday.

    ReplyDelete
  11. Lol that'll make some new kids rage!

    Excellent show sir

    ReplyDelete
  12. I'm lovin' your blog, as usual.

    http://tornadojackson.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Awesome! Keep up the awesome content dude. Will check back.

    ReplyDelete
  14. I just saw a shirt like this at hottopic

    ReplyDelete
  15. I should do pumpkin carving this year..

    ReplyDelete
  16. Can't wait for Halloween! I love being that creepy dude who jumps out and snarles at small children. And I was a hardcore screamer so I really get demonic with it, made a little girl crap her costume last year.

    Btw thanks for supporting bro!

    ReplyDelete
  17. oh god this is funny! now to see a "forever alone" one...

    ReplyDelete
  18. this is really creepy. :/

    vgleaks.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Love holloween. cant wait for the holiday season coming up also!!

    ReplyDelete
  20. Hey, thanks for the comment, mate! I love your blog, already made my night at work a little easier ;) I put you on my daily follows, hope you do the same. I love feedback.

    -JKane

    ReplyDelete
  21. Awesomeeeeeee. HALLOWEEN TIME.

    Twitter.com/CawlinForReal

    ReplyDelete
  22. Seen this before, But still cool. I for one can't carve a pumpkin at all. They never come out as cool as I think they will.

    ReplyDelete
  23. You have a good thing going here :)

    ReplyDelete
  24. That pumpkin is awesome. Especially those eyebrows...pencil thin. I just started my blog. You should check it out.

    ReplyDelete
  25. Showing some love and support, keep up the good work =)

    ReplyDelete
  26. thats awesome, totally want one for halloween.

    ReplyDelete
  27. That's a nice design I can never make even a simple face

    ReplyDelete
  28. Great post, keep it up and I'll keep showing love and support =)

    ReplyDelete
  29. Hehe very original use of the meme :)

    ReplyDelete
  30. lol when creativity and internet madness collide.
    this is the result.
    good stuff.

    ReplyDelete
  31. i made a nigger out of watermellin, does that count?

    ReplyDelete
  32. Lmao. This is the most awesome jackolantern I have ever seen.

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails